Navigation
Gira d'estiu 2010
Com cada mes de juny i després d’haver treballat durant tot el curs, els Petits Cantors fan les maletes i es preparen de nou per iniciar la gira d’estiu. Enguany el destí serà França i Suïssa. En total, el Cor farà cinc concerts durant una setmana.
El proper dia 20 de juny, a les 4 de la tarda, l’església Font-Romeu serà l’escenari del primer concert del Cor Nacional en aquesta gira 2010. Tot seguit el Cor es traslladarà a Carpentras, on actuarà el dia 21. El dia 22 ho farà a Lió, el dia 23 a l’església de Sant Josep de Ginebra i, per finalitzar la gira, els Petits Cantors es traslladaran fins a Megève, on actuaran el dia 24 de juny a l’església de Sant Joan.
El programa que la directora artística del Cor, Catherine Metayer, ha preparat per a aquest any està format per dues parts temàtiques. En la primera part els Petits Cantors interpreten obres de música sacra de compositors com C. Saint-Saëns, J. Caccini, J. M. Garrin, Marc Henri, J. Althouse, W. A. Mozart i G. F. Haendel.
Durant la segona part dels concerts, el Cor interpretarà cançons de música popular dels compositors Ch. Aznavour, R. Arwyn, E. Drake, J. Roure i J. Strauss, entre d’altres.
L’expedició del Cor Nacional dels Petits Cantors d’Andorra està formada per 37 cantors, dirigits per Catherine Metayer, el pianista Robert Bailey i el violoncelista Emmanuel Niubó.
Amb aquesta gira els Petits Cantors finalitzen el curs 2009/2010.
BLOG
- Gira d'estiu 2010
- Els Petits Cantors de la Trinitat de Béziers visiten els Petits Cantors d'Andorra
- Els Petits Cantors cantem amb la Coral de Saint Marc
- Diada de Mertixell
- El Cor Nacional dels Petits Cantors d'Andorra inicia la seva tradicional gira d'estiu
- Els Petits Cantors presenten el seu nou cd a la Massana
- El Cor Nacional dels Petits Cantors presenta el seu sisè cd
- 1er Festival de Cant Coral
- Actuació Basílica de la Mercè (Barcelona)
- Totes les imatges


